HURTIG LEVERING, 1-3 HVERDAGE         GRATIS FRAGT V/KØB OVER 499,-         100% DANSKEJET VIRKSOMHED
ALT TIL PONY, HEST, RYTTER & PIGER DER ER VILDE MED HESTE 
Tilbage til webshop

SALGS- OG LEVERINGSBETINGELSER

Generelle oplysninger

PONYPIGER.DK ApS
Valdemars Alle 17
2860 Søborg
CVR: DK42015334
Telefon: +45 7174 7515
Etableringsår: 2021
 

Betaling

Hos PONYPIGER.DK ApS kan du betale med:
Visa Dankort
Mastercard


Der tages ikke kort gebyr ved betaling hos PONYPIGER.DK ApS.
Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra vores lager.

Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

Levering

Købte varer leveres med GLS. Fragtprisen afhænger af leveringsform.

Din ordre sendes samme dag, hvis varen er på lager og ordren gennemføres før kl. 12:00. 

Vi sender din ordre fragtfrit ved køb for 499 kr.

30 DAGES RETURRET

Har du fortrudt dit køb og ønsker du at sende varen retur til Ponypiger.dk ApS skal du sørge for at sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse. Du skal inden 14 dage fra modtagelse sende dine varer retur og vedlægge retursedlen som du finder i din pakke.

Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med varens returforsendelse. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.
Vi tilbyder køb af returlabel til kr. 49,-.

Fortrydelsesretten bortfalder, hvis;

- du bryder forseglingen på varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årssager ikke er egnet til at blive returneret.

- varen på anden måde har taget skade i din varetægt.


Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. Eksempelvis kan vi se os nødsaget til at anse varen for brugt hvis der er dyrehår, snavs eller lugt på varen. Har varen været prøvet på en sådan måde, at der er kommet synlige ridser, pletter eller mærker, eller er varen ikke i sin originale emballage hæfter forbrugeren for en eventuel værdiforringelse som Ponypiger.dk fastsætter værdien af. 

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.


Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.

Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage (Dankort/VISA, MobilePay) eller senest 30 dage (Mastercard) fra den dato, hvor vi har modtaget dine returvarer. Beløbet vil blive tilbageført på samme betalingskort, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur.

Hvis du fortryder købet, skal varen sendes med omdeling til:

Ponypiger.dk ApS - Valdemars Alle 17 - 2860 Søborg


Hvis der er noget galt med varen (reklamationsret)

Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.

Når du handler på Ponypiger.dk ApS har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?
Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Vi refunderer rimelige fragtomkostninger
Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.

Varen sendes til:


Ponypiger.dk ApS - Valdemars Alle 17 - 2860 Søborg


Vi har brug for følgende information, når du sender varen til os

Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt.
Det er ikke et krav, men det letter vores sagsbehandling, og minimerer ekspeditionstiden for reklamationen.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt til pakkeshops, pr. efterkrav eller lignende.
Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
 

Hvad gør vi med dine personlige oplysninger (persondatapolitik)

For at du kan indgå aftale med os på Ponypiger.dk ApS har vi brug for følgende oplysninger:

Navn
Adresse
Telefonnummer
E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos Ponypiger.dk ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.
Direktøren og ansatte for Ponypiger.dk ApS har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.
Den dataansvarlige på Ponypiger.dk ApS er Zara Liljekvist.
Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret.
Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

Oplysninger afgivet til Ponypiger.dk ApS videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.

Som registreret hos Ponypiger.dk ApS har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til Ponypiger.dk ApS via e-mail kunderservice@ponypiger.dk.

Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til Ponypiger.dk ApS via email kunderservice@ponypiger.dk.

Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.