MIN ORDRE

Vi kan desværre ikke tilføje produkter til din ordre, som du allerede har godkendt. Årsagen til dette er at din betaling er sikret gennem NETS. Derfor kan vi aldrig hæve mere, end det du selv har godkendt. Du kan evt. skynde dig at lave endnu en ordre og sende os en mail. Så kan vores pakkemedarbejder nå, at sende dine ordrer samlet. Dog er de lynhurtige på lageret, og derfor kan du ikke være 100% sikker på, at vi kan sende samlet. Men send os endelig en mail eller ring, så hjælper vi dig.

Har du ikke modtaget din ordrebekræftelse? Eller får du en besked om, at der er opstået en fejl?
Skriv endelig til os på kundeservice@ponypiger.dk så tjekker vi for dig, om din ordre er gået igennem.

Der kan være flere årsager til, at du endnu ikke har modtaget din ordre.
Når du har lagt din ordre, skal du kort efter modtage en ordrebekræftelse og når vi har pakket varerne og din pakke er afhentet af fragtfirmaet, modtager du en mail om at din ordre er afsendt. I denne mail finder du track og trace nummeret til din pakke, som du så kan spore på fragtfirmaets hjemmeside.
1. Tjek på din ordrebekræftelse om du har oplyst korrekt navn og adresse.
2. Hvis du ingen ordrebekræftelse fået, har du mon oplyst korrekt mailadresse?
3. Tjek om du har bestilt en vare, som er vinget af som ”preorder” eller ikke på lager. Hvis du har bestilt en vare, som er forudbestilling eller der ikke er på lager, så sendes din ordre først, når alle varer er hjemme.
4. Har du handlet under et udsalg eller BLACK FRIDAY, skal du forvente lidt længere leveringstid end normalt.
5. Hvis ovenstående punkter ikke er problemet så send os endelig en mail. Vi sender ALLE pakker forsikret med GLS, og vi kan derfor søge efter din pakke, og se hvor langt den er.

Ja det kan du. Send os en mail på kundeservice@ponypiger.dk med emnet: ”annullering" og dit ordrenummer” - så får vi den annulleret. Skulle vi allerede have afsendt din pakke, inden vi modtager din mail, er du naturligvis velkommen til at returnere denne til os.
Du kan her kan købe en returlabel til 49 kr - RETURFRAGT
VARER OG PRODUKTER

Er en af de varer du er interesseret i udsolgt, kan du altid tilmelde dig en mailliste/venteliste inde på varen.
Får vi flere af dem på lager i den størrelse du ønsker, vil du modtage en mail lige så snart den er landet hos os igen.

Når du bestiller en ordre med en preorder vare, så afsendes denne straks vi får den på lager. Vi hæver først pengene for en preorder, når vi afsender den fra vores lager. Du skal dog være opmærksom på, at hvis du foretager dit køb med mastercard eller visa electron, så kan pengene stå som reserveret. Ligeledes vil vi aktivere dit køb efter 14 dage hos Viabill, Anyday og Klarna, da den ellers forældres hos dem. Din returfrist gælder naturligvis først fra den dag, hvor du har modtager din pakke og 14 dage frem.
Hvis du har købt andet med i din preorder vil hele pakken først blive sendt samlet, når vi har din preorder hjemme.
Ønsker du at få din ordre delt op, så vi afsender de andre varer der er på lager nu, skal du blot kontakte vores søde kundeservice på: kundeservice@ponypiger.dk så vil de sørge for at det sker. Det koster dig kun en gang ekstra fragt - fra 49 kr.😊
RETUR

Ja du betaler selv retur porto til os. Du kan med fordel købe returfragt gennem os fra 49 kr.

Ja, du vil altid kunne få pengene retur for dine returvarer, hvis du sender retur inden 14 dage og varerne er i samme stand, som da du modtog dem. Når vi har modtaget dine varer, har vi en behandlingstid på 2-5 hverdage på returvarer, ved SALE og BLACK FRIDAY lidt længere. Vi sætter pengene retur så hurtig som muligt. Der kan gå op til et par dagen inden, du kan se dette på din konto. Husk endelig at kontakte os, hvis du har spørgsmål på kundeservice@ponypiger.dk.

Du kan altid bytte din vare til en ny størrelse, du skal blot lægge en ny ordre på webshoppen. Dette sikrer dig korrekt kvittering og hurtig levering. De varer, du ikke ønsker at beholde, kan du nemt sende retur til os.
Husk du kan købe en returlabel fra 49 kr. til GLS.
RETURLABEL

Tjek først sin spam-, junk- eller reklame mappe i din email. Vi oplever at i mange af de tilfælde, hvor kunder ikke modtager returlabel e-mailen, er det fordi den er markeret som spam.
Kan du stadig ikke finde din returlabel, kan du kontakte os på kundeservice@ponypiger.dk.

Du kan købe en returlabel lige her: RETURFRAGT
Du modtager den på mail efter købet (der kan gå op til et par timer) og herefter skal du selv printe den, sætte den uden på returpakken og aflevere til et GLS indleveringssted.

Uanset om du returnerer dine varer til os efter fortrydelsesretten er varerne dine. De vil blive genfremsendt til dig mod en fuld betaling af fragt på kr. 79,00. Vi accepterer ikke returneringer der modtages efter de 14 dages fortrydelsesret. Undgå derfor venligst at returnere herefter, da det kun vil have yderligere omkosninger for dig.
Beløbet på kr. 79,00 til genfremsendelse skal overføres inden 8 dage med angivelse af ordrenummer til Mobilepay 842424.
Har vi ikke modtaget betaling inden for 14 dage vil dine vare blive destrueret.
LEVERING & FRAGT

Det beklager vi meget. Du bedes hurtigst muligt kontakte vores søde kundeservice på kundeservice@ponypiger.dk, og så skynder vi os at få eftersendt din vare, hvis den stadig er på lager.
Ellers refunderer vi selvfølgelig beløbet for den manglende vare.
Der kan være flere årsager til, at du endnu ikke har modtaget din ordre.
Når du har lagt din ordre, skal du kort efter modtage en ordrebekræftelse og når vi har pakket varerne og din pakke er afhentet, modtager du en mail om at din ordre er afsendt. I denne mail finder du track og trace nummeret til din pakke, som du så kan spore på fragtfirmaets hjemmesiden.
1. Tjek på din ordrebekræftelse om du har oplyst korrekt navn og adresse.
2. Hvis du ingen ordrebekræftelse fået, har du mon oplyst korrekt mailadresse?
3. Tjek om du har bestilt en vare, som er vinget af som ”forudbestil” eller ikke på lager. Hvis du har bestilt en vare, under forudbestilling eller der ikke er på lager, så sendes din ordre først, når alle varer er hjemme.
4. Har du handlet under udsalg, op til jul eller BLACK FRIDAY, skal du forvente lidt længere leveringstid end normalt.
5. Hvis ovenstående punkter ikke er problemet så send os endelig en mail. Vi sender ALLE pakker forsikret med GLS, og vi kan derfor søge efter din pakke, og se hvor langt den er.

Du får altid gratis fragt til pakkeshops i Danmark, når du handler for over 799 kr.
REKLAMATION & FEJL

Det beklager vi meget. Du bedes hurtigst muligt kontakte vores søde kundeservice på kundeservice@ponypiger.dk, og så skynder vi os at få eftersendt din vare, hvis den stadig er på lager.
Ellers refunderer vi selvfølgelig beløbet for den manglende vare.

Skriv en mail til kundeservice@ponypiger.dk med emnet "reklamation" og ordrenummer.
Du skal i mailen beskrive varens stand, samt medsende et billede af skaden og emballagen den er sendt i hvor man kan se eventuelle skader, samt fragtlabel. Når vi modtager mailen, finder vi en løsning med vores forhandler eller fragtfirmaet og du hører selvfølgelig altid tilbage fra os.
NYHEDSMAIL

Vi sender ofte nyhedsmail ud, hvor du vil blive præsenteret for lækre nyheder og gode tilbud på udstyr til pony, den lille rytter, alt til kæpheste og børn der er vilde med heste. Du kan tilmelde dig vores nyhedbrev HER

Du kan til hver en tid afmelde dig vores nyhedsmail. I bunden af alle vores nyhedsmails finder du et link, hvor du kan afmelde dig.
LEVERING TIL UDLANDET

Vi sender varer til hele verden. Kontakt os for information om fragtomkostninger til lande du ikke finder
PRISMATCH & RABATKODER

Vi har løbende forskelligerabatter og tilbud. Tilmeldt dig vores nyhedsbrev, og få dem direkte i din indbakke.
Du kan tilmelde dig nyhedbrevet HER

Når du kommer til din indkøbskurv, skriver du blot din rabatkode i feltet ”rabatkode/gavekort”.
Kontakt os endelig hvis du oplever problemer med at finde feltet.

Rabatkoder gælder ikke på nedsatte varer/tilbudsvarer. Enkelte brands er også undtaget rabatkoder.
Tjek derfor efter om du har dette i din kurv og ellers skriv til os på kundeservice@ponypiger.dk.

Du kan ikke kombinere 2 rabatkoder på 1 ordre.
Gem evt. den ene rabatkode til dit næste køb hos Ponypiger.dk

Det løser vi for dig.
Send os en mail på kundeservice@ponypiger.dk, og vi sørger for at din rabat bliver fratrukket.
Husk rabatkoden ikke gælder på allerede nedsatte varer, pakker/sæt eller tilbud.

Ja vi prismatcher på alle vores produkter, dog kun på normalpriser.
Det vil sige, at finder du det samme produkt på en anden webshop, som har produktet på tilbud, så prismatcher vi ikke. Heller ikke hvis vi selv har produktet på tilbud.

Er du en virksomhed eller offentlig institution og har brug for at betale via EAN nummer, fremsender vi gerne en elektronisk faktura.
I kurven sætter du hak i "Virksomhed", taster oplysningerne og vælger "Betaling med EAN" under betalingsoplysninger.
Herefter sender vi en faktura afsted med 14 dages kredit.