MIN ORDRE
Kan jeg tilføje mere til min ordre?
Vi kan desværre ikke tilføje produkter til din ordre, som du allerede har godkendt. Årsagen til dette er at din betaling er sikret gennem NETS. Derfor kan vi aldrig hæve mere, end det du selv har godkendt. Du kan evt. skynde dig at lave endnu en ordre og sende os en mail. Så kan vores pakkemedarbejder nå, at sende dine ordrer samlet. Dog er de lynhurtige på lageret, og derfor kan du ikke være 100% sikker på, at vi kan sende samlet. Men send os endelig en mail eller ring, så hjælper vi dig.
Er min ordre gået igennem?
Har du ikke modtaget din ordrebekræftelse? Eller får du en besked om, at der er opstået en fejl?
Skriv endelig til os på kundeservice@ponypiger.dk så tjekker vi for dig, om din ordre er gået igennem.
Jeg har ikke modtaget min ordre?
Der kan være flere årsager til, at du endnu ikke har modtaget din ordre.
Når du har lagt din ordre, skal du kort efter modtage en ordrebekræftelse og når vi har pakket varerne og din pakke er afhentet af fragtfirmaet, modtager du en mail om at din ordre er afsendt. I denne mail finder du track og trace nummeret til din pakke, som du så kan spore på fragtfirmaets hjemmeside.
1. Tjek på din ordrebekræftelse om du har oplyst korrekt navn og adresse.
2. Hvis du ingen ordrebekræftelse fået, har du mon oplyst korrekt mailadresse?
3. Tjek om du har bestilt en vare, som er vinget af som ”preorder” eller ikke på lager. Hvis du har bestilt en vare, som er forudbestilling eller der ikke er på lager, så sendes din ordre først, når alle varer er hjemme.
4. Har du handlet under et udsalg eller BLACK FRIDAY, skal du forvente lidt længere leveringstid end normalt.
5. Hvis ovenstående punkter ikke er problemet så send os endelig en mail. Vi sender ALLE pakker forsikret med GLS, og vi kan derfor søge efter din pakke, og se hvor langt den er.
Kan jeg annullere min ordre?
Ja det kan du. Send os en mail på kundeservice@ponypiger.dk med emnet: ”annullering" og dit ordrenummer” - så får vi den annulleret. Skulle vi allerede have afsendt din pakke, inden vi modtager din mail, er du naturligvis velkommen til at returnere denne til os.
Du kan her kan købe en returlabel til 49 kr - RETURFRAGT
VARER OG PRODUKTER
Varen er udsolgt.
Er en af de varer du er interesseret i udsolgt, kan du altid tilmelde dig en mailliste/venteliste inde på varen.
Får vi flere af dem på lager i den størrelse du ønsker, vil du modtage en mail lige så snart den er landet hos os igen.
Preorder / forudbestilling
Når du bestiller en ordre med en preorder vare, så afsendes denne straks vi får den på lager. Vi hæver først pengene for en preorder, når vi afsender den fra vores lager. Du skal dog være opmærksom på, at hvis du foretager dit køb med mastercard eller visa electron, så kan pengene stå som reserveret. Ligeledes vil vi aktivere dit køb efter 14 dage hos Viabill, Anyday og Klarna, da den ellers forældres hos dem. Din returfrist gælder naturligvis først fra den dag, hvor du har modtager din pakke og 14 dage frem.
Hvis du har købt andet med i din preorder vil hele pakken først blive sendt samlet, når vi har din preorder hjemme.
Ønsker du at få din ordre delt op, så vi afsender de andre varer der er på lager nu, skal du blot kontakte vores søde kundeservice på: kundeservice@ponypiger.dk så vil de sørge for at det sker. Det koster dig kun en gang ekstra fragt - fra 49 kr.😊
RETUR
Skal jeg selv betale for returering af varer?
Ja du betaler selv retur porto til os. Du kan med fordel købe returfragt gennem os til 49 kr.
Kan jeg få pengene retur for mine varer?
Ja, du vil altid kunne få pengene retur for dine returvarer, hvis du sender retur inden 14 dage og varerne er i samme stand, som da du modtog dem. Når vi har modtaget dine varer, har vi en behandlingstid på 2-5 hverdage på returvarer, ved SALE og BLACK FRIDAY lidt længere. Vi sætter pengene retur så hurtig som muligt. Der kan gå op til et par dagen inden, du kan se dette på din konto. Husk endelig at kontakte os, hvis du har spørgsmål på kundeservice@ponypiger.dk.
Kan jeg få byttet til en anden størrelse eller model?
Du kan altid bytte din vare til en ny størrelse, du skal blot lægge en ny ordre på webshoppen. Dette sikrer dig korrekt kvittering og hurtig levering. De varer, du ikke ønsker at beholde, kan du nemt sende retur til os.
Husk du kan købe en returlabel fra 49 kr. til GLS.
RETURLABEL
Jeg har ikke modtaget min returlabel?
Tjek først sin spam-, junk- eller reklame mappe i din email. Vi oplever at i mange af de tilfælde, hvor kunder ikke modtager returlabel e-mailen, er det fordi den er markeret som spam.
Kan du stadig ikke finde din returlabel, kan du kontakte os på kundeservice@ponypiger.dk.
Hvor kan jeg købe en returlabel?
Du kan købe en returlabel lige her: RETURFRAGT
Du modtager den på mail efter købet (der kan gå op til et par timer) og herefter skal du selv printe den, sætte den uden på returpakken og aflevere til et GLS indleveringssted.
For sen returnering
Uanset om du returnerer dine varer til os efter fortrydelsesretten er varerne dine. De vil blive genfremsendt til dig mod en fuld betaling af fragt på kr. 59,00. Vi accepterer ikke returneringer der modtages efter de 14 dages fortrydelsesret. Undgå derfor venligst at returnere herefter, da det kun vil have yderligere omkosninger for dig.
Beløbet på kr. 59,00 til genfremsendelse skal overføres inden 8 dage med angivelse af ordrenummer til Mobilepay 842424.
Har vi ikke modtaget betaling inden for 14 dage vil dine vare blive destrueret.
LEVERING & FRAGT
Jeg mangler en vare i min ordre eller jeg har modtaget en forkert vare.
Det beklager vi meget. Du bedes hurtigst muligt kontakte vores søde kundeservice på kundeservice@ponypiger.dk, og så skynder vi os at få eftersendt din vare, hvis den stadig er på lager.
Ellers refunderer vi selvfølgelig beløbet for den manglende vare.
Jeg har ikke modtaget min ordre?
Der kan være flere årsager til, at du endnu ikke har modtaget din ordre.
Når du har lagt din ordre, skal du kort efter modtage en ordrebekræftelse og når vi har pakket varerne og din pakke er afhentet, modtager du en mail om at din ordre er afsendt. I denne mail finder du track og trace nummeret til din pakke, som du så kan spore på fragtfirmaets hjemmesiden.
1. Tjek på din ordrebekræftelse om du har oplyst korrekt navn og adresse.
2. Hvis du ingen ordrebekræftelse fået, har du mon oplyst korrekt mailadresse?
3. Tjek om du har bestilt en vare, som er vinget af som ”forudbestil” eller ikke på lager. Hvis du har bestilt en vare, under forudbestilling eller der ikke er på lager, så sendes din ordre først, når alle varer er hjemme.
4. Har du handlet under udsalg, op til jul eller BLACK FRIDAY, skal du forvente lidt længere leveringstid end normalt.
5. Hvis ovenstående punkter ikke er problemet så send os endelig en mail. Vi sender ALLE pakker forsikret med GLS, og vi kan derfor søge efter din pakke, og se hvor langt den er.
Kan jeg få fri fragt?
Du får altid gratis fragt til pakkeshops i Danmark, når du handler for over 799 kr.
REKLAMATION & FEJL
Jeg mangler en vare i min ordre eller jeg har modtaget en forkert vare.
Det beklager vi meget. Du bedes hurtigst muligt kontakte vores søde kundeservice på kundeservice@ponypiger.dk, og så skynder vi os at få eftersendt din vare, hvis den stadig er på lager.
Ellers refunderer vi selvfølgelig beløbet for den manglende vare.
Jeg har modtaget en vare med en fejl.
Skriv en mail til kundeservice@ponypiger.dk med emnet "reklamation" og ordrenummer.
Du skal i mailen beskrive varens stand, samt medsende et billede af skaden og emballagen den er sendt i hvor man kan se eventuelle skader, samt fragtlabel. Når vi modtager mailen, finder vi en løsning med vores forhandler eller fragtfirmaet og du hører selvfølgelig altid tilbage fra os.
NYHEDSMAIL
Jeg vil gerne tilmeldes nyhedsbrev
Vi sender ofte nyhedsmail ud, hvor du vil blive præsenteret for lækre nyheder og gode tilbud på udstyr til pony, den lille rytter, alt til kæpheste og børn der er vilde med heste. Du kan tilmelde dig vores nyhedbrev HER
Jeg vil gerne afmeldes nyhedsbrevet
Du kan til hver en tid afmelde dig vores nyhedsmail. I bunden af alle vores nyhedsmails finder du et link, hvor du kan afmelde dig.
LEVERING TIL UDLANDET
Leverer I til udlandet?
Vi sender varer til hele verden. Kontakt os for information om fragtomkostninger til lande du ikke finder
PRISMATCH & RABATKODER
Kan jeg få en rabatkode til Ponypiger.dk?
Vi har løbende forskelligerabatter og tilbud. Tilmeldt dig vores nyhedsbrev, og få dem direkte i din indbakke.
Du kan tilmelde dig nyhedbrevet HER
Hvor skal jeg skrive min rabatkode?
Når du kommer til din indkøbskurv, skriver du blot din rabatkode i feltet ”rabatkode/gavekort”.
Kontakt os endelig hvis du oplever problemer med at finde feltet.
Min rabatkode virker ikke?
Rabatkoder gælder ikke på nedsatte varer/tilbudsvarer. Enkelte brands er også undtaget rabatkoder.
Tjek derfor efter om du har dette i din kurv og ellers skriv til os på kundeservice@ponypiger.dk.
Kan jeg bruge 2 rabatkoder på samme ordre?
Du kan ikke kombinere 2 rabatkoder på 1 ordre.
Gem evt. den ene rabatkode til dit næste køb hos Ponypiger.dk
Jeg glemte at indtaste min rabatkode
Det løser vi for dig.
Send os en mail på kundeservice@ponypiger.dk, og vi sørger for at din rabat bliver fratrukket.
Husk rabatkoden ikke gælder på allerede nedsatte varer, pakker/sæt eller tilbud.
Prismatcher Ponypiger.dk?
Ja vi prismatcher på alle vores produkter, dog kun på normalpriser.
Det vil sige, at finder du det samme produkt på en anden webshop, som har produktet på tilbud, så prismatcher vi ikke. Heller ikke hvis vi selv har produktet på tilbud.
Kan jeg betale via EAN nummer?
Er du en virksomhed eller offentlig institution og har brug for at betale via EAN nummer, fremsender vi gerne en elektronisk faktura.
I kurven sætter du hak i "Virksomhed", taster oplysningerne og vælger "Betaling med EAN" under betalingsoplysninger.
Herefter sender vi en faktura afsted med 14 dages kredit.